Winkelwagen
Gratis retourneren en 30 dagen uitproberen
2500+ verschillende artikelen uit voorraad gratis verzonden
Vragen? Bel ons op  0228 528 064

Verzending & levering

Wij zijn net zo enthousiast als jij over je bestelling!

‘Wij doen enorm ons best om jouw bestelling met zorg en aandacht te verzamelen, deze met waar nodig bescherming in te pakken en in (gerecyclede) verpakking veilig te verzenden. Dit vaak al op dezelfde dag zodat jij het morgen al thuis hebt, zoals je van ons mag verwachten.’

Levertijd Nederland
Op werkdagen voor
17.00 uur besteld, morgen thuis in huis (indien op voorraad).

Levertijd België
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, 3-5 dagen levertijd (indien op voorraad).

Voorraad
Het grootste gedeelte van ons assortiment leveren wij uit voorraad. Naast de door ons gekozen producten die we uit voorraad versturen, bieden we een ruim assortiment van een aantal merken aan. Graag informeren we je over de beschikbaarheid van onze producten op de verkooppagina van het product zelf. Door de goede relaties die wij hebben met onze leveranciers kunnen wij rechtstreeks uit het magazijn bestellen en binnen zeer afzienbare tijd beschikken over het grootste gedeelte van het assortiment. Mocht een artikel niet op voorraad zijn en deze heb je toch snel nodig, laat dit ons weten per mail via info@orbitelectronic.nl of het contactformulier.

Verzendkosten
Voor alle bestellingen in Nederland zijn er geen verzendkosten berekend. Voor bestellingen die verzonden worden naar België rekenen we of €2,95 of 4,50, afhankelijk van de bestelling zelf. Er wordt gekeken naar het gewicht en formaat van de bestelling. Bij het afrekenen wordt dit automatisch berekend.

Verzendwijzen
Na ontvangst van de betaling zal het pakket zo snel mogelijk verstuurd worden. Het is mogelijk een ander afleveradres door te geven dan je huisadres. Onze verzendpartners bezorgen je bestelling op werkdagen én op zaterdag tussen 08.00 en 21.00 uur. De bezorger onderneemt meerdere pogingen om de bestelling bij je af te leveren, is er niemand aanwezig dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde Postkantoor.

Je ontvangt een berichtgeving in je email met instructies omtrent het afhalen van het pakket. Haal je het pakket niet binnen 1 werkweek op, dan wordt het naar ons retour gestuurd.   

De pakketten zijn af te leveren bij de buren (de PostNL chauffeur heeft hiertoe toestemming). Weet je van te voren dat je niet in staat bent het pakket te ontvangen, plaats dan een briefje op de voordeur dan zal de chauffeur het pakket op het gegeven adres afleveren. (hiervoor kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen).

Bevestigingsmail met Track & Tracé code
Nadat je bestelling door onze medewerker is ingepakt, wordt er door het systeem automatisch een e-mail met verzendinformatie naar je verstuurd. Hierin tref je onder andere het afleveradres – ter controle – aan, maar belangrijker nog: de barcode van het pakket. Je kunt de instructies uit deze e-mail volgen om je pakket tot aan aflevering te volgen.

Deellevering
Als je een bestelling bij ons plaatst die uit verschillende producten bestaat, gebeurt het soms dat je deze bestelling in delen ontvangt. Dus: eerst het ene product (of producten) en enige tijd later het volgende product (of producten). Dit komt enkel voor wanneer een levertijd van één van de producten voor vertraging zorgt waardoor je het overige deel niet binnen de gestelde termijn ontvangt.

We versturen de producten niet alvast op als bij het bestellen bekend is dat een deel niet voorradig is. Houdt hier met het plaatsen van je bestelling rekening mee.

PostNL Pakketservice
Al onze bestellingen worden verzonden als pakket met een track & tracé code of als brievenbuspost mét barcode. Helaas kunnen wij geen aflevertijden aangeven. Jouw pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden. Je kunt het pakket traceren en veelal het tijdvak inzien.

Gratis retourneren en
30 dagen uitproberen.

2500+ verschillende artikelen uit voorraad gratis verzonden

Achteraf of in termijnen betalen mogelijk

Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, morgen thuis!

[]