- Veelgestelde vragen
Verzending en bezorging:
De verzendkosten zijn gratis voor leveringen binnen Nederland. De verzendkosten naar België varieert van 3,50 tot 5,50 euro voor bestellingen tot 50 euro. Boven dit bestelbedrag zijn de verzendkosten ook gratis.
Nederland: Vaak al binnen 24 uur wanneer de bestelling voor 17:00 uur geplaatst is. Echter zijn we afhankelijk van de bezorgdienst dus rekenen we met een marge van 24 tot 48 uur extra om onze leverbelofte na te komen.
België: 3-5 dagen wanneer de bestelling voor 17:00 uur geplaatst is.
Ja zeker, met onze vervoerders hebben we afspraken om buiten Nederland en België ook te leveren. Waar je ook zit in Europa, vul je adresgegevens in bij de bestelling en wij zorgen er i.s.m. onze vervoerder voor dat jouw bestelling binnen enkele dagen geleverd wordt.
Dit kan op twee manieren, via deze link of deze link. Gebruik beide links als één van de twee niet werkt en vul de track-and-trace in die is verstuurd naar jouw e-mailadres. Let wel dat we niet voor elke bestelling een track-and-trace kunnen toevoegen. We gebruiken namelijk ook Digitale Postzegels welke geen track-and-trace bevatten.
Helaas zien we dit een enkele keer gebeuren en daar mag jij niet de dupe van worden. Mail ons hiervoor en we lossen het op.
Ja zeker, ons verzendsysteem ziet automatisch naar welk adres jouw bestelling verzonden dient te worden. Je kunt je bestelling dus op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres.
Betaling en facturering:
De standaard betaalmethodes als iDeal en Bancontact, en ook Paypal en Klarna achterafbetalen.
Ja zeker, we maken gebruik van de betaaldienst Mollie welke het hoogst staat aangeschreven wat betreft veiligheid en privacy.
Op dit moment is de creditcard geen betalingsoptie bij ons.
De factuur wordt direct na de bestelling per e-mail verzonden. Mochten daar vragen over zijn, kun je ons altijd mailen of bellen hierover.
Nadat de bestelling is geplaatst wordt er direct automatisch een bevestiging per mail naar het opgegeven e-mail adres verzonden. Ontvang je deze niet, kijk dan in je spambox/ongewenste mail folder.
Retouren en ruilingen:
30 dagen heb je de mogelijkheid om het product te testen. Zonder enige opgaaf van reden kun je jouw item naar ons terugsturen binnen deze 30 dagen. We verzoeken je dit te doen in de originele verpakking.
Wil je producten retour sturen? Vul de retour formulier in op de Retour pagina om een retourzegel aan te vragen. Volg daarna de stappen zoals geschreven in de e-mail. Je kunt je bestelling binnen 30 dagen gratis retourneren.
Nee, wij betalen de retourkosten. We verwachten van jou dat je netjes en bewust met het bestelde product omgaat, dus van ons mag je verwachten dat wij de kosten hiervan dragen zodat je geen risico loopt met het bestelde artikel.
Na ontvangst in originele verpakking en netjes verzorgd verwerken we de retour binnen enkele dagen. Het aankoopbedrag wordt binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort.
Dit gaat om gebruiksartikelen zoals lampen en batterijen. Of producten welke om hygiënische redenen niet teruggenomen kunnen worden, zoals oordoppen of koptelefoons. Ook worden softwarematige artikelen niet geaccepteerd. Alle andere producten kun je in originele verpakking en netjes aan ons retourneren.
Productinformatie:
Bij elk product dat wij online aanbieden op onze webshop hebben we ons best gedaan om deze van goede beschrijving en duidelijke specificaties te voorzien. Ontbreekt er iets of heb je vragen? Mail ons via support@orbitelectronic.nl.
Binnen onze winkel staan we ook voor je klaar om elke vraag te beantwoorden die jij hebt over een product of reparatie.
De meeste getoonde afbeeldingen komen overeen met het werkelijke product. Echter voor de meeste componenten hebben we gekozen voor een generieke afbeelding waardoor bijvoorbeeld de kleurcode kan afwijken van het daadwerkelijke product. Wanneer de getoonde afbeelding afwijkt van het werkelijke product, wordt dit in de beschrijving expliciet genoemd. Wanneer dit niet genoemd staat kun je erop rekenen dat deze afbeelding representatief zijn.
Wanneer de geschreven specificaties niet voldoende zijn kun je contact met ons opnemen of een bezoek brengen aan onze winkel om meer informatie te krijgen.
Elk getoonde product op onze webshop is op voorraad. Uiteraard zie je in onze winkel direct wat op voorraad is, echter hebben we naast een winkel ook een magazijn. Dus heb je vragen of een product op voorraad is, neem contact op.
Account en privacy:
Nee, je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.
Dit kan binnen je account bij ‘Gegevens wijzigen’.
Deze worden opgeslagen in ons CSM-systeem zodat wij de bestelling kunnen verwerken. Hoe wij verder omgaan met jouw gegevens staat vermeld in ons privacybeleid.
Zelf slaan wij geen betaalgegevens op. Het enige wat wij zien binnen de betalingssoftware Mollie zijn je adresgegevens. Meer informatie hierover in ons privacybeleid.
Yes, stuur een mail naar support@orbitelectronic.nl en wij maken dit orde.
Klantenservice en contact:
Dit kan telefonisch of via ons contactformulier via deze link.
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Meestal dezelfde dag of anders binnen 24 uur.
Ja zeker, bel ons op 0228 528 161 of bezoek onze winkel en we helpen je graag verder.
Hulp nodig?
naar support@orbitelectronic.nl
kun je bellen naar +31 228 528 161